נעם מציגה את המועמד השני: "ייצג את הציבור המסורתי"

אבי יעקב No Comments on נעם מציגה את המועמד השני: "ייצג את הציבור המסורתי"

אמנם היא רחוקה מאחוז החסימה, אבל בכל זאת מפלגת נעם חושפת את המועמד השני ברשימה לכנסת: הרב ישראל אביטן (36), רב קהילה בגבעת אולגה במפלגה אומרים: "הוא יעמוד בראש המטה המסורתי של נעם"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למרות שהיא חסרת סיכוי לעבור את אחוז החסימה, מפלגת נעם חשפה אמש את המועמד השני שלה שיוצב ברשימה לאחר אבי מעוז. הרב ישראל אביטן – נשוי ואב לשלושה ילדים. מתגורר כיום בגבעת אולגה אליה עבר מהישוב שבות רחל.

עם סיום הלימודים בישיבה היה שותף בהקמת הכולל בקבר רחל בבית לחם, ולהתיישבות במקום. משמש כיום כרב קהילה בגבעת אולגה ועומד בראש התכנית לבוגרי הצבא בישיבת ההסדר במקום. הרב ישראל אביטן הוא מועמד מספר 2 במפלגת נעם לכנסת ה 25 ויעמוד החל מהיום בראש המטה המסורתי שיפעל להביא את התמיכה לנעם גם מאוכלוסיה חשובה ורחבה זאת.

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז ברך על הצטרפותו: "ברוכים הבאים לרב ישראל אביטן, המועמד שלנו בבחירות הקרובות לכנסת. הרב ישראל הוא רב קהילה, ורב בישיבת אולגה, בקיא ומעורב בציבור המסורתי בגבעת באולגה והסביבה ובעז"ה יחד נביא להצלחת נעם בבחירות הקרובות לכנסת".

הרב ישראל אביטן: "תודה רבה לאבי היקר על האמון שאתה נותן בי. אני מגיע למקום הזה מתוך תחושת שליחות גדולה, ומתוך אחריות גדולה, מתוך הרגשה שאנחנו נמצאים במצב חירום, פיקוח נפש ממש ונקראתי לדגל. אני מרגיש את הצורך ואת הלבבות הגדולים, הרבה לבבות בעם ישראל שמחכים לשמוע אותנו, הרבה אנשים שרוצים וצמאים למסרים ולקול הגדול והפשוט של נעם, שכל יהודי מחובר אליו. בעז"ה נגיע יחד עם אבי ויחד עם המפלגה לכל הלבבות הגדולים הללו ונצעיד את המפלגה קדימה. שהקב"ה יצליח את דרכנו בעז"ה"



0 תגובות